Μετά τον πόλεμο, η εταιρεία επεκτείνει τις δραστηριότητές της στον τομέα των ελαστικών αυτοκινήτων και από το 1957 απέκτησε την αποκλειστική αντιπροσωπεία των ιαπωνικών ελαστικών YOKOHAMA. Από το 1959, η διανομή των ελαστικών YOKOHAMA αποτέλεσε την εμπορική δραστηριότητα της πρώτης Ανώνυμης Εταιρείας του Ομίλου, της ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε.
Το 1961 αποτέλεσε χρονιά - σταθμό στην ιστορία του Ομίλου, όταν ο Νικόλαος Θεοχαράκης, μαζί με τους δύο υιούς του, τον Ιωάννη και τον Βασίλειο, οι οποίοι είχαν ήδη από νεαρή ηλικία ενεργή ανάμειξη στη λειτουργία της επιχείρησης, αναλαμβάνουν την αποκλειστική αντιπροσωπεία των αυτοκινήτων NISSAN στην Ελλάδα. Αυτή ήταν και η πρώτη επίσημη αντιπροσώπευση της NISSAN MOTOR CO. στην Ευρώπη. Το 1965, η ατομική επιχείρηση του Νικόλαου Θεοχαράκη απορροφάται από την ΝΙΚ. Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε. Σύντομα, η εντυπωσιακή αξιοπιστία, η υψηλή ποιότητα και η ανταγωνιστική τιμή των επιβατικών αυτοκινήτων και ελαφρών φορτηγών NISSAN (που κυκλοφορούσαν τότε με την εμπορική επωνυμία DATSUN) ξεχώρισαν στην Ελληνική αγορά και το όνομα ΝΙΚ.Ι.ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ ταυτίσθηκε με αυτό της NISSAN.
Ο Όμιλος προχώρησε το 1976 στην ίδρυση μιας μονάδας η οποία κατασκεύαζε μεταλλικές καρότσες για τα ελαφρά φορτηγά της NISSAN (ΤΕΟΚΑΡ Α.Β.Ε.Ε.), στην τοποθεσία του παλιού της εργοστασίου παραγωγής φρένων. Η ΤΕΟΚΑΡ αποτέλεσε την απαρχή και το όχημα ανάπτυξης του Ομίλου στον βιομηχανικό τομέα. Έτσι, το 1978 δημιουργήθηκε μια πλήρης μονάδα συναρμολόγησης αυτοκινήτων και ελαφρών φορτηγών NISSAN στην Βιομηχανική Περιοχή του Βόλου μετά από συμφωνία τεχνολογικής συνεργασίας με την NISSAN MOTOR CO.
Ο Όμιλος Θεοχαράκη γίνεται ένας από τους μεγαλύτερους βιομηχανικούς και εμπορικούς ομίλους της Ελλάδας.
Τον Φεβρουάριο του 1980 κατασκευάστηκε το πρώτο Ελληνικό αυτοκίνητο NISSAN στο εργοστάσιο του Βόλου. Ο Όμιλος επίσης ίδρυσε στο Βόλο την TEKOM Α.Β.Ε.Τ.Ε., μια εταιρεία η οποία κατασκεύαζε καθίσματα και μεταλλικά μέρη για την ΤΕΟΚΑΡ. Η λειτουργία του εργοστασίου εδραίωσε την επιτυχημένη παρουσία της NISSAN στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου και την οδήγησε στην πρώτη θέση των πωλήσεων μεταξύ όλων των εταιριών αυτοκινήτου για 14 συνεχόμενα έτη από το 1979. Η δραστηριότητα της συναρμολόγησης αυτοκινήτων όμως, διεκόπη τον Μάιο του 1995, μετά από σειρά μεταβολών στην εγχώρια αγορά ιδιωτικών επιβατικών αυτοκινήτων και ενώ είχαν ήδη παραχθεί 170.000 αυτοκίνητα από το εργοστάσιο. Η ΤΕΚΟΜ μετασχηματίστηκε σε εταιρεία κατασκευής επίπλων γραφείου, δερμάτινων σαλονιών αυτοκινήτου καθώς και μεταλλικών μερών για τα ελαφρά φορτηγά NISSAN.
Σήμερα, οι εταιρείες ΤΕΚΟΜ και ΤΕΟΚΑΡ λειτουργούν από κοινού φωτοβολταϊκό πάρκο παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας ισχύος 6MW στην περιοχή του Βόλου, που παράγει ενέργεια από το 2007.
Πατήστε εδώ για φωτογραφίες.
Το 1980 ήταν ένα κρίσιμο έτος για τον Όμιλο. Ο Ιωάννης Ν. Θεοχαράκης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος απεβίωσε τον Ιανουάριο και μόλις ενάμισι μήνα αργότερα απεβίωσε επίσης ο Νικόλαος Ι. Θεοχαράκης, ιδρυτής του Ομίλου. Σήμερα, τα καθήκοντα του Αντιπροέδρου και του Διευθύνοντος Συμβούλου, ασκεί ο υιός του Παναγιώτης (Τάκης) Ι. Θεοχαράκης.
Ο Όμιλος μέσω των εταιρειών ΝΙΚ.Ι.ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε. και ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε. δραστηριοποιείται ιδιαίτερα στην διανομή μεγάλης γκάμας αγαθών, όπως: εξωλέμβιες μηχανές SUZUKI, αγροτικά τρακτέρ και θεριζοαλωνιστικές μηχανές SAME & DEUTZ-FAHR (Ιταλίας / Γερμανίας), άροτρα ER.MO, ηλεκτροκίνητα σάρωθρα Green Machines, μηχανήματα παρασκευής σκυροδέματος MERLO, ελαστικά των οίκων KENDA και LASSA, μπαταρίες αυτοκινήτων VMF, πρόσθετα λιπαντικών και χημικά προϊόντα WYNN’S, χημικά-καθαριστικά PERMATEX, ιαπωνικά ελαστικά του οίκου Yokohama (από το 1957), καθώς και μία σειρά άλλων προϊόντων. Η ΠΡΑΞΙΣ Α.Ε. (PRAXIS LEASE) είναι μια εταιρεία διαχείρισης Στόλων Εταιρικών Αυτοκινήτων ειδικευόμενη στις εταιρικές πωλήσεις οχημάτων, από το 1997.
Ο Όμιλος Εταιρειών Θεοχαράκη μέσω της ΝΙΚ.Ι.ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., από το 1993 άρχισε την εμπορία και εγκατάσταση μηχανικών συστημάτων στάθμευσης. Ο Όμιλος έχει κατασκευάσει τα συστήματα διαχείρισης στάθμευσης σε δύο ελληνικά αεροδρόμια και έχει κατασκευάσει και εγκαταστήσει μηχανικά συστήματα στάθμευσης σε διάφορες άλλες περιοχές της Ελλάδας, μεταξύ των οποίων και το μεγαλύτερο υπόγειο μηχανικό σύστημα στάθμευσης της Ευρώπης με 1.100 θέσεις στάθμευσης στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.